joi, 31 mai 2012

Dan Seracu - Cristalele in ocultism

Dan Seracu - CRISTALELE IN OCULTISM

2 comentarii:

  1. L-am cunoscut pe Seracu Dan, am fost colegi de serviciu si cu sotia. Oameni deosebiti. Eu cred tot ce-a scris Dan Seracu. Am si eu astfel de puteri, dar nu sunt testate de nimeni. Visez si vad viitorul, pe care l-am spus la colegii comuni cu familia Seracu si in iunie 1986 m-au dus la nebuni, spunand tot felul deapre mine. Doctorii m-au tratat pana aproape sa ma distruga. Unii colegi pentru a acoperi unele nereguli din institutie, ca sa scape de mine m-au dus spunand la doctor tot felul de minciuni. Eu de mica sunt inzestrata cu puteri neobisnuite si in familie a avut cazuri. Un unchi foarte tanar a-fost dus la Socola din Iasi unde a murit in urma tratamentelor aplicate. El a prevestit cu ajutorul unei holograme sub forma unui batran cu barba su imbracat in alb moartea fratelui putin mai mare, pe front la Tiganca in Basarabia. Mie imi apare in vise, acel batran. Aceeasi doctorita care mi-a dat trimitere la Spitalul de psihiatrie a refuzat sa-mi faca tratamentul prescris de medicii psihiatrici si sa spuna ca nu a mai intalnit un om mai destept, la fel au spus si alti colegi, care m-au schilodit cu bataia. Asta n-a fost suficient, ca au actionat si asupra familie lasandu-ne muritori de foame, fara posibilitatea de a ne duce viata mai departe. Nu-i blestem. Sa le ajute Dumnezeu sa scape de metehnele violentei de orice fel.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ce spui si eu pot vedea ingerii, viitorul doamne ajuta

    RăspundețiȘtergere